Co o nás říkají zákazníci

Pavel Š.
(Klávesový set)

Dlouho jsem se nesetkal s takovým přístupem k zákazníkovi. Poděkování a poklona patří též Vašim zaměstnancům, kteří svou ochotou, přístupem a znalostí přispívají k dobrému jménu firmy. Přišel jsem si objednané zboží vyzvednout v době, kdy byl "plný krám", přesto jsem byl okamžitě a s úsměvem obsloužen. Úsměv se dnes již z tváří prodavačů vytratil. U vás to však neplatí.
Příští rok bych rád doplnil "domácnost" o kytaru možná i dvě, určitě je koupím ve vašem obchodě.
A pokud by někdo v mém okolí uvažoval o koupi hudebního nástroje, určitě Vás doporučím.

 

JITKA S.
(multiefekt Zoom)

Ještě jsem se nesetkala s takovým odborným přístupem, u nás mi přijde, jakoby tomu ten prodejce ani moc nerozuměl.

 

MILAN T.
(kytara Dowina)

Prošel jsem několik prodejen, abych vybral kytaru, stejnou kytaru, měli i ve dvou dalších prodejnách. Jak je možné, že u Vás ty kytary hrajou líp?

 

Tomáš A.
(digitální piáno)

Nástroj přišel a nefungovali na něm 2 klávesy, byly propadnuté a nevraceli se a chyběla v něm faktura. Z počátku jsem byl rozčílený a také jsem se bál, že mě ošidili. Napsal jsem email. Během chvilky (a to pozdě večer) mi napsali, abych poslal foto poškozených klapek, a ať se nebojím, že jsou seriozní firma, že je velice důležité, aby byl v první řadě zákazník spokojen a pokud nastala chyba na jejich straně, určitě udělají vše proto, aby se situace dořešilá k mé spokojenosti. Další den, po zaslání fotky, mi pán z prodejny zavolal s vyjádřením "Tak takto to určitě vypadat nemá" a domluvil se se mnou na způsobu řešení. Objednali na vlastní náklady dopravu, nástroj odvezli a obratem mi poslali druhý kus a přiložili dárek jako omluvu. Také se mi omluvili, že eshop provozují pouze necelý měsíc a nemají ještě vše doladěné, že kolega při balení zapomněl fakturu přibalit, a že vše udělají pro to, aby se situace do budoucna neopakovala. Fakturu mi obratem poslali. Dodatečně mi ještě napsali, že po technické analýze, bylo zjištěno, že nástroj byl poškozen při přepravě. Myslím, že chyba se může stát a já měl toho černého Petra. Avšak ne každá firma, se postaví takto zodpovědně i k řešení takové nepříjemné situace. Teď už mám nástroj doma a užívám si ho. Moc děkuji za rychlé a vstřícné jednání.

 

Chcete také přispět referenci na náš eshop nebo prodejnu? Napište nám na podpora@hnbrno.cz nebo zavolejte na tel.č.  542 212 339

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.